Akatsuki: Lord of the Dawn (Xbox & PC)
Stwórz oddział bojowy, zbuduj obiekty i opracuj strategię wydobycia królestwa z chaosu! Akatsuki: Lord of the Dawn to strategiczna gra RPG w czasie rzeczywistym. Budujesz własne drużyny z dużej liczby postaci i używasz różnych technik wojskowych, by pokonać wrogów, a wszystko w płynnie animowanym stylu retro pixel art! Wybieraj spośród 48 różnych postaci z konwoju, skompletuj swój oddział i użyj 10 unikalnych formacji, które poprowadzisz do zwycięstwa. Zbuduj obiekty dla rolnictwa, rybołówstwa, leśnictwa i nie tylko, aby zrewitalizować środowisko. Zbieraj cenne zasoby potrzebne do wykuwania potężnej broni i zbroi, by wzmocnić swoje oddziały. Postacie z Twojego konwoju ruszą w bój automatycznie. Podnosząc ich poziomy i dając potężny sprzęt, ustawisz talię na swoją korzyść, a badając podklasy wysokiej jakości i ulepszając klasy, jeszcze bardziej je wzmocnisz. Odniesiesz zwycięstwo, czy pozwolisz, by wymknęło Ci się z rąk?