Esports Life Tycoon
STWÓRZ SWOJĄ WŁASNĄ DRUŻYNĘ ESPORTOWĄ Spersonalizuj każdy aspekt swojej drużyny: stwórz własne godło, zaprojektuj sprzęt esportowy, zbuduj swój awatar i swoich graczy od podstaw… Skomponuj drużynę esportową marzeń i wejdź na sam szczyt mistrzostw! WSTRZĄŚNIJ RYNKIEM ZAPISUJĄC NAJWIĘKSZE GWIAZDY Najlepsze drużyny potrzebują najlepszych graczy, a jeśli chcesz zostać największym menadżerem, to potrzebujesz mieć po swojej stronie wszystkie gwiazdy. Zatrudnij obiecujących graczy i przekonaj obecnych mistrzów, aby dołączyli do twojej drużyny. Jeśli któryś gracz ciągnie cię w dół… Zmierz się z trudynym wyborem: czy zatrzymać go w drużynie, czy powiedzieć mu do widzenia! Nikt nie mówił, że zdobycie mistrzostwa będzie łatwe. SZKÓL SWOICH GRACZY I DBAJ O ICH ZDROWIE Supergwiazdy nie biorą się znikąd: nawet najbardziej utalentowani zawodnicy potrzebują intensywnej pracy, żeby poprawiać umiejętności! Zarządzaj mistrzami, dbaj o relacje w zespole, analizuj przeciwników... Nie omijaj śniadania! Bo najlepsze drużyny to coś więcej niż tylko suma składników, a gra zespołowa (i właściwa dieta) odróżnia dobrych graczy od prawdziwych mistrzów. Z PIWNICY PO MILIONY… Zwycięstwa w meczach przyciągną kibiców, lepsze zarobki i nowe możliwości! Popraw swoją stajnię gier, awansując do nowych lig i zacznij żyć jak supergwiazda. Psychologowie, trenerzy, specjaliści od marketingu… Różne rodzaje specjalistów dołączą do ciebie w drodze do chwały! …ZOSTAŃ LEGENDĄ ESPORTÓW! Zobacz wyniki swoich długich treningów w rywalizacji z profesjonalnymi drużynami esportowymi. Decyduj, czy chcesz zobaczyć wyniki meczu, czy wolisz poprowadzić swój skład, wybierając mistrzów i podejmując decyzje na żywo podczas symulowanych meczów esportowych. Kiedy zobaczysz podekscytowane tłumy czekające specjalnie na ciebie, pamiętaj: sukces należy do twoich zawodników, ale za porażkę płacą trenerzy.