Zawartość: – Gra główna. – Kostiumy i muzyka: pakiet centrum handlowego Willamette Parkview. – Kostiumy i muzyka: pakiet bohaterów z gry Resident Evil. – Kostiumy i muzyka: pakiet złoczyńców z gry Resident Evil. – Kostiumy i muzyka: pakiet gry Mega Man. – Kostiumy i muzyka: pakiet wojowników Capcom. Dead Rising powraca ze współczesną grafiką! To nie jest zwykły remaster gry o zabijaniu zombie – to edycja Deluxe Remaster pierwszej gry akcji z serii Dead Rising z całkowicie poprawioną grafiką. Ten remaster został również w pełni udźwiękowiony, obsługiwane są automatyczne zapisy i inne funkcje ułatwiające rozgrywkę. Przekonaj się na własne oczy, czym jest nieporównywalny chaos i wolność! - Fabuła: Pewnego dnia spokojne miasto Willamette w stanie Kolorado zostaje objęte kwarantanną przez armię Stanów Zjednoczonych. Frank West, dziennikarz pracujący jako wolny strzelec, wyczuwa sensację i udaje się do jedynego centrum handlowego w mieście. Niestety centrum zamieniło się w prawdziwe piekło – roi się w nim od niezliczonych zombie. Pomoc nadejdzie za 72 godziny. W tym czasie Frank musi odkryć prawdę kryjącą się za tym incydentem, zanim będzie za późno! – Realistyczna grafika dzięki silnikowi RE ENGINE! Cała grafika, w tym postacie i środowisko, została odnowiona i w znacznym stopniu ulepszona w porównaniu do oryginału. Wyraz twarzy postaci, tekstury materiałów i rozbryzgi krwi wyglądają o wiele bardziej realistycznie. Przytłaczające hordy zombie wypełniają ekran całkowicie odmienioną grafiką! – Płynniejsza i bardziej przyjazna rozgrywka! Rozgrywka znana z oryginalnej wersji pozostaje taka sama, wprowadzono jednak różne ułatwienia, takie jak automatyczne zapisy, usprawnione sterowanie, ulepszony interfejs użytkownika i wiele innych szczegółów. Gra jest teraz również w pełni udźwiękowiona, co zapewnia lepszą immersję. – Spędź 72 godziny tak, jak chcesz! Gra toczy się w ogromnym centrum handlowym. Używaj zwykłej broni, takiej jak pistolety czy kije baseballowe, lub wykorzystuj przedmioty codziennego użytku. Wszystko sprawdzi się w walce o przetrwanie! Uratuj innych ocalałych, przymierzając przy okazji nowe stroje. Pamiętaj tylko, że w tych ekstremalnych okolicznościach Twoim zmartwieniem są nie tylko zombie, ale też psychopaci. Kto stanowi większe zagrożenie – nieumarli czy ludzie? * Kostiumy można zmienić w szafie w pokoju ochrony w grze. * Muzykę można zmienić przy użyciu opcji „Change Mall BGM” (Zmień muzykę w centrum handlowym) na ekranie opcji. * Bonusy za zakup w przedsprzedaży mogą być dostępne do zakupu w późniejszym czasie.