ON THE ROAD - The Truck Simulator
Od 18 ton do Gigaliner, On The Road - The Truck Simulator oferuje wszystko, czego pragnie serce kierowcy ciężarówki. W tej realistycznej symulacji samochodu ciężarowego masz do dyspozycji ponad 6500 km autostrad i dróg krajowych - w tym wiele szczegółowych węzłów autostradowych. Za kierownicą MAN TGX lub Scania serii R można odkryć ponad 15 niemieckich miast, takich jak Hamburg, Brema, Kolonia, Hanower i Berlin, oferujących niepowtarzalne wzornictwo i widoki dróg. Ponadto w trakcie podróży czekają na Państwa liczne inne interesujące miejsca. Dzięki współpracy z firmami MAN i Scania samochody ciężarowe zachowują się bardzo realistycznie - między innymi dzięki automatycznej skrzyni biegów, zwalniaczowi/ spowalniaczowi i systemom wspomagania. Od kompaktowych nadwozi skrzyniowych po naczepy, a nawet gigalinery, masz do dyspozycji odpowiednią objętość ładunku dla każdego zlecenia dostawy. Dzięki wsparciu Steam Workshop możesz pomalować każdy pojazd i przyczepę według własnego uznania. Na drodze dostępny jest również system ekonomiczny. Załóż własną firmę i wynajmij kierowców, abyś mógł przyjąć więcej zamówień. Planuj swoje trasy tak efektywnie, jak to tylko możliwe, ale pilnuj również obowiązkowych czasów odpoczynku. Ruszaj w drogę - drogi Niemiec czekają na Ciebie!