Dolphin Spirit: Ocean Mission
Wyrusz w niesamowitą przygodę na tropikalnej wyspie Maupiroa! Wyrusz w morze i odkryj tajemnice otaczające wyspę! Zanurz się w głębiny oceanu, które tętnią życiem i kolorami, razem ze swoim przyjacielem – delfinem Keanu. Dowiedz się o życiu morskim i ekologii, pomagając lokalnym ekologom ocalić wyspę przed zbliżającą się katastrofą. Twoje wakacje na wyspie Maupiroa nie będą łatwe! Na szczęście możesz liczyć na swojego dziadka i mieszkańców wyspy, którzy pomogą Ci w twoim zadaniu. Poznaj folklor i tradycje wyspy, aby ocalić ją przed zniszczeniem. Wyrusz na fantastyczną przygodę i zagłęb się w dziedzictwie swoich przodków, aby odkryć tajemnice magicznych totemów. Odkryj ukryte skarby podwodnego świata ze swoim pomocnikiem, delfinem Keanu. Weź udział w misjach mających chronić wyspę od miejscowej ludności i rób zdjęcia dzikiej przyrody wyspy, aby uzupełnić swój kodeks. Podziwiaj bogaty ekosystem oceanu i dowiedz się, jak go uratować. Użyj swojej mocy, aby pomóc zagrożonemu życiu morskiemu. Dolphin Spirit – Ocean Mission to edukacyjna gra przygodowa z domieszką fantasy, osadzona na pięknej tropikalnej wyspie Maupiroa.