Taiko no Tatsujin: The Drum Master!
Wybębnij rekordy, odpowiednio odgrywając 2 różne nutki, Don i Ka, w Taiko no Tatsujin: The Drum Master! Zawiera ponad 70 utworów, lokalny tryb dla wielu osób i starcia rankingowe online. Uwolnij w sobie bębniarza! ■ Prosta i odświeżająca gra rytmiczna! Prosty system gry, w którym w rytm muzyki uderzasz w nutki Don i Ka, przepływające z lewa na prawo. Zawiera 4 różne poziomy trudności dla każdego utworu, a więc możesz odpowiednio dostosować grę do swoich możliwości i świetnie się bawić! ■ Zaciekłe starcia! Istnieje wiele sposobów, aby cieszyć się Taiko no Tatsujin z innymi – lokalny tryb wieloosobowy, starcia rankingowe online, mecze online ze znajomymi i rankingi punktowe online! ■ Zawiera ponad 70 utworów! Od popularnych piosenek anime i muzyki z gier po klasykę i pop – do wyboru masz mnóstwo utworów i gatunków! ■ Bogaty system personalizacji! Zbieraj monety przy każdym występie, aby kupić elementy personalizacji, takie jak stroje, dla głównego bohatera Taiko no Tatsujin, Don-chana. Możesz też zdobyć personalizowane tytuły, tabliczki z imionami i powitania do użycia w starciach online, aby pokazać całemu światu swoją wyjątkowość!