GSC Game WorldStrzelanki
Wróćmy tam, gdzie wszystko się zaczęło. Przygotuj się na powrót trylogii S.T.A.L.K.E.R., czyli jednej z najbardziej przełomowych surwiwalowych strzelanek z perspektywy pierwszej osoby w historii. Gra została odświeżona i ulepszona, dzięki czemu stanie się obowiązkową pozycją dla nowego pokolenia. Poznaj trylogię S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chornobyl, czyli pierwszy rozdział Legends of the Zone Trilogy, od którego wszystko się zaczęło. Witamy w dawnej strefie zamkniętej wokół elektrowni nuklearnej Czarnobyl… czyli najniebezpieczniejszego miejsca na ziemi. Wciel się w postać Naznaczonego i staw czoła złowrogim tajemnicom, przesiąkniętym promieniowaniem niebezpiecznym anomaliom i moralnym dylematom. Twoje decyzje zadecydują o twoim przeznaczeniu w tej wciągającej, mrocznej sadze science fiction. Gra S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky to prolog Legends of the Zone Trilogy. Wciel się w Szramę, czyli doświadczonego najemnika, który w jakiś sposób jest w stanie przetrwać śmiercionośne Emisje i ma bezpośredni wpływ na równowagę Wojny Frakcji. Dotrzyj do elektrowni nuklearnej w Czarnobylu, przedzierając się przez promieniowanie, anomalie, wrogów, mutanty i pełną konfliktów Zonę. Gra S.T.A.L.K.E.R.: Call of Prypiat pozwala ci się wcielić w majora Diegtiariowa, agenta służb specjalnych badającego losy zaginionej wyprawy. Jej fabuła roi się od barwnych postaci i zapadających w pamięć wątków pobocznych. Dzięki atmosferze pełnej swobody ten rozdział stanowi potężną i niezapomnianą kulminację Legends of the Zone Trilogy. Zbadaj pochodzenie Zony, wcielając się w legendarnych stalkerów i przecierając drogi, które w zależności od podejmowanych przez ciebie działań i decyzji mogą doprowadzić do różnych miejsc. Zaakceptuj samotność i upiorną pustkę tych napromieniowanych i pełnych anomalii ziem, bowiem będą to jedyni godni zaufania kompani w twojej wyprawie do tego mrocznego świata science fiction. Udanych łowów, stalkerze!