Dungeon of the Endless to połączenie gier typu roguelike oraz dungeon defense, w której gracz wraz ze swoją drużyną bohaterów musi ochraniać generator ich rozbitego statku, jednocześnie eksplorując bezustannie rozrastające się lochy. A to wszystko przy równoczesnym ścieraniu się z falami potworów oraz radzeniu sobie z innymi specjalnymi wydarzeniami. Czy uda im się wydostać?