The Dark Pictures Anthology: Man Of Medan
Dark Pictures to seria osobnych, rozgałęziających się filmowych gier z gatunku horror, zawierających tryb dla wielu osób. W Man of Medan, pięciu znajomych wyrusza na wakacyjną wycieczkę z nurkowaniem, która wkrótce staje się znacznie bardziej mroczna... Rozpocznij przerażający rejs na pokładzie statku-widma. Poznaj mrożącą krew w żyłach historię ze znajomym online albo z nawet piątką przyjaciół offline Wszystkie grywalne postacie mogą żyć lub zginąć. Podejmowane przez ciebie wybory zdecydują o ich losie. Kogo ocalisz? Nie. Graj. Samotnie.