Bard's Gold - X Edition
Bard's Gold jest stawiającą wysokie wymagania platformówką, która umożliwia ci odkrywanie tajemniczych, pełnych grozy światów w poszukiwaniu Goblina, który ukradł Twoje złoto. Pomóż Wieszczowi pokonać wiele groźnych niebezpieczeństw czyhających na niego w ciemnych lochach i wykorzystaj swoje nowo odkryte skarby do polepszenia swojej postaci oraz zakupu nowej broni i sprzętu! Główne Cechy: Brak instrukcji krok po kroku oraz wyjaśnień jak dana rzecz powinna być zrobiona. Wszystko, w tym podstawowe zasady gry będą musiały być przez ciebie odkryte w trakcie przechodzenia gry. Roguelike - inna grafika jest losowo wybierana przy każdym rozpoczęciu gry na nowym poziomie. Z pereł, które uzbierasz będziesz mieć możliwość usprawnienia swojej postaci po ukończeniu gry.