Pony Island (Daniel Mullins Games)
Pony Island (pol. Wyspa Kucyków), to trzymająca w napięciu gra złożona z serii łamigłówek. Jesteś w limbo, więziony przez samego szatana we wrogim i niesprawnym automacie do gier. Szatan nie cierpi, gdy jego zagadki są rozwiązywane lub gdy wychodzą na jaw jego przeciętne umiejętności programistyczne. Dzięki nieszablonowemu myśleniu gracz dokona postępów w grze które sprawią, że będzie poniżany.