How to Take Off Your Mask Remastered
Lilia to zwyczajna dziewczyna pracująca w piekarni. Spędza radośnie każdy dzień z przyjacielem z dzieciństwa, Ronanem. Pewnego dnia Lilia zauważa, że jej ciało się skurczyło. Ponadto... wyrosły jej kocie uszy i ogon?! Panikuje, wyskakuje przez okno w pokoju i biegnie do miasta. Pierwszą osobą, na którą wpada, jest strażnik miejski – Ronan. Pewnego dnia odkryjesz nieznaną stronę Twojego partnera. Jaka prawda kryje się za maskami? Każdy z nich ma tajemnice. Maski „dużej siostry” i „cukierkowej dziewczyny”, które nosi ona. Maski „małego brata” i „strażnika miejskiego”, które nosi on. Która z masek spadnie jako pierwsza? Cechy * Słodka powieść wizualna w cudownym stylu anime/manga. * Japoński podkład głosowy. * Oryginalna piosenka i film.