Of Bird and Cage
Poczuj powalającą moc muzyki metalowej jak nigdy wcześniej. Gra zawiera utwory w wykonaniu m.in. (ex) Guns N' Roses, Epica, Within Temptation! Muzykę stworzył Arnold Nesis. Zanurz się w mroczną rozgrywkę, specjalnie dostosowaną do muzyki. Niech metal symfoniczny poprowadzi Cię przez dwugodzinną historię o traumie, przemocy i szaleństwie inspirowaną fabułą „Pięknej i Bestii”. Wciel się w 25-letnią narkomankę Gittę Barbot, która próbuje uciec z fizycznego i psychicznego więzienia stworzonego przez jej porywacza – Bresa Lupusa. Szybko podejmuj decyzje, z których każda ma ważne konsekwencje. Twoje wybory tworzą nowe ścieżki, podczas gdy starasz się pozostać przy zdrowych zmysłach. Lista wykonawców: Kobra Paige (Kobra and the Lotus) Davidavi 'Vidi' Dolev (Gunned Down Horses) Ron "Bumblefoot" Thal (ex-Guns N’ Roses) Rob van der Loo (Epica) Ruud Jolie (Within Temptation) Danny Worsnop (Asking Alexandria) Casey Grillo (ex-Kamelot) Rocky Gray (ex-Evanescence) Mike Lepond (Symphony X) Tina Guo Snowy Shaw (ex-King Diamond, ex-Therion)