Ace Attorney Investigations Collection
Bonus za zakup w przedsprzedaży Do gry zostanie dodanych pięć utworów aranżowanych. Lista utworów: - Confrontation - Allegro 2011 - Confrontation - Presto 2011 - Miles Edgeworth - Objection! 2011 - Pursuit - Uncover the Truth - Pursuit - Uncover the Truth (No Intro) Przejdź do menu Options (Opcje) i w sekcji Audio → Soundtrack (Dźwięk → Ścieżka dźwiękowa) wybierz opcję Arranged (Utwory aranżowane), aby odtworzyć te utwory w grze. Możesz również posłuchać ich w sekcji Music Collection (Kolekcja muzyki) w galerii. * Zawartość bonusu za zakup w przedsprzedaży może być dostępna oddzielnie w późniejszym czasie. Zdobądź obie gry z serii Ace Attorney Investigation w ramach jednej wspaniałej kolekcji! Wciel się w Milesa Edgewortha, najlepszego z oskarżycieli znanego z głównych gier serii Ace Attorney. Opuść salę sądową i razem z Edgeworthem udaj się na miejsce zbrodni, zbieraj dowody i poszlaki oraz rozmawiaj z podejrzanymi. Wykaż się sprytem oraz wykorzystaj swoje odkrycia, aby rozwiązać trudne, intrygujące sprawy przy pomocy logiki i dedukcji. – Obie gry w pełni zyskały grafikę HD, w tym całkowicie nowe projekty postaci w stylu chibi. Dostępna jest również klasyczna pikselowa grafika, która jeszcze bardziej przenosi graczy do świata retro. – Dodano usprawnienia ułatwiające rozgrywkę, takie jak opcję wyboru rozdziałów, dzięki którym możesz z łatwością rozegrać ponownie ulubione części. – Dodano także automatyczną rozgrywkę i tryb fabularny. W ramach automatycznej rozgrywki dialogi postępują bez udziału gracza, a w trybie fabularnym nawet najtrudniejsze zagadki zostaną rozwikłane za Ciebie – to doskonałe rozwiązanie dla osób, które wolą się odprężyć i obserwować rozwiązywanie tajemnic. * W każdej chwili możesz włączyć i wyłączyć tryb fabularny. – W galerii znajduje się mnóstwo bonusowych materiałów. Zobacz ilustracje w grze, animacje oraz szkice postaci i nie tylko! Posłuchaj muzyki odtwarzanej w tle każdej rozgrywki lub daj się porwać pięknym aranżacjom utworów z udziałem orkiestry. – Graj w następujących językach: angielskim, francuskim, niemieckim, japońskim, koreańskim, chińskim tradycyjnym i chińskim uproszczonym.