Paradox InteractiveStrategiczne
Przejdź na wersję Age of Wonders: Planetfall Deluxe Edition, która obejmuje podstawową grę i zawartość Deluxe Edition. W skład Deluxe Edition wchodzą: Ekskluzywny kostium awatara Jack Gelder Bravado Bundle Cosmetic Pack Nic nie podkreśla bardziej, że „Jesteśmy tu po to, by odbudować społeczeństwo na nasze podobieństwo” jak pierwszorzędna chusta. Spacerpunk Cosmetic Pack Twój styl nie wpisuje się w zasady upadłego galaktycznego społeczeństwa! Infested Worlds Scenario Planet Przetrwaj w świecie opanowanym przez obcą florę i faunę zdominowanym przez frakcje Kir’ko! The Star Union niegdyś stanowiła ogromne imperium łączące tysiące światów, ale po upadku jej ludność została odizolowana i pozostawiona własnemu losowi. Setki lat separacji doprowadziły do powstania odmiennych gatunków – niezależnych frakcji, które zaczynają budować świat na nowo wedle własnego uznania. Wyjdź z kosmicznego mrocznego wieku upadłego galaktycznego imperium i zadbaj o lepszą przyszłość dla swojego ludu. Age of Wonders: Planetfall to nowa gra strategiczna Triumph Studios. Stwórz swoje imperium wraz z jedną z sześciu unikalnych frakcji, począwszy od wojowniczej Awangardy, a skończywszy na dosiadających dinozaurów Amazonkach i cyborgów-zombie Zgromadzenia. Wykonuj misje każdej frakcji, korzystając z własnego sprytu, siły militarnej i dyplomacji, badając ruiny planety i napotykając innych ocalałych podczas odkrywania historii rozbitej cywilizacji. Walcz, buduj, negocjuj i technologicznie zmierzaj do utopii w rozbudowanej kampanii dla pojedynczego gracza, na losowych mapach do potyczek i w rozgrywce wieloosobowej przeciwko znajomym. Kluczowe cechy Walka turowa w realiach sci-fi – Doskonal swoją strategię bojową w intensywnych turowych bitwach z dużą liczbą frakcji, konfigurowalnymi jednostkami i podatnym ma zniszczenie otoczeniem. Odkryj bogaty świat science-fiction – Jakie tajemnice wyjdą na jaw, gdy odkryjesz historię upadłego galaktycznego imperium? Odkryj losy Gwiezdnej Unii, przemierzając bujne krajobrazy, dzikie pustkowia i przerośnięte megamiasta. Spotkaj rywalizujące frakcje i odkryj dawno zapomniane technologie ukryte w opustoszałych miejscach. Budowa imperium galaktycznego – Pokieruj przyszłością swojej kolonii dzięki połączeniu postępu technologicznego z rozwojem społecznym. Stworzysz ekologiczny raj czy doskonały porządek wojskowy? Wiele ścieżek do zwycięstwa – Osiągnij swoje cele poprzez podbój, dyplomację lub technologie masowej zagłady. Mnogość trybów gry – Bogata kampania fabularna dla pojedynczego gracza wraz z losowym generowaniem map za każdym razem zapewnia niepowtarzalność rozgrywki. Wypróbuj nowe style gry w trybie potyczki i graj tak jak lubisz w trybie multiplayer – online, na zmianę oraz asynchronicznie!