Children of Zodiarcs
Fabuła Będąca na tropie prastarego reliktu szajka zawodowych złodziei zakrada się do pełnych przepychu komnat skorumpowanego arystokraty, wymykając się na każdym kroku straży miejskiej. Drużyna w poszukiwaniu bezpiecznego schronienia trafia wpierw do cieszących się złą sławą slumsów, a następnie przedziera się przez spowite mrokiem podziemia. Po piętach depczą im ciężkozbrojni strażnicy, zwaśnione gangi i oszalałe klany podziemnych kanibali. Młodzi bohaterowie, odrzuceni przez społeczeństwo i wykorzystani przez przewrotnych przestępców, będą zmuszeni sami wybrnąć z tarapatów, jednak w świecie Children of Zodiarcs nikt nie uchodzi bez szwanku. Cechy Karty bitewne Wszystkie ataki i zdolności członków drużyny są przypisane do kart bitewnych. Losowanie odmiennych kart sprawia, że walka dostarcza mnóstwa zmiennych wariantów taktycznych. Wzmacniaj karty za pomocą kości Po wyborze ataku oparte o model fizyki kości umożliwiają graczowi wylosowanie premii do walki. Na każdej ze ścian kości mieszczą się specjalne symbole, po których wyrzuceniu bohaterowie zostaną obdarzeni modyfikatorami ataku, obrony, uzdrawiania i zdolności specjalnych. Wpływ na Fortunę Kolejnym wymiarem strategicznym systemu walki Children of Zodiarcs jest możliwość tworzenia dostosowanych do stylu gry zestawów kości. Kości można ponadto dwukrotnie przerzucić, przez co gracz nie jest skazany na niełaskę Fortuny. Świat zamieszkały przez barwne postacie W trakcie przygód poznasz historię Nahmi, którą porwano z jej ojczyzny jako dziecko; wychowanego na ulicy Brice'a; Zirchhoffa, charyzmatycznego przywódcy szajki młodocianych bandytów, jak i całej galerii barwnych rzezimieszków. Budowanie talii Każda grywalna postać dysponuje talią, którą można spersonalizować, aby dostosować zdolności i dobrać ataki oraz zdolności odpowiednio do sytuacji na polu walki. Symfoniczna ścieżka dźwiękowa Oprawa muzyczna Children of Zodiarcs, na którą składają się kompozycje wyróżnianego nagrodami zespołu Vibe Avenue, czerpie pełnymi garściami z klasyków gatunku taktycznego RPG. Dołącz do Nahmi i jej kompanów w przejmującej opowieści o zmaganiach w świecie, w którym mistyczne siły uległy zapomnieniu, a ludzi władzy interesuje jedynie zysk. Czy zdołasz obalić ten przesiąknięty korupcją system?