REMATCH - ELITE EDITION (Pre-order)
Zamów Rematch w Edycji Pro lub Elite już dziś i zajmij miejsce na murawie, gdzie akcja nigdy się nie kończy. Ekskluzywne dodatki przedsprzedażowe: – 72-godzinny wczesny dostęp: Ruszaj na boisko przed innymi, zarówno w Edycji Pro, jak i Elite. – Czapka „Zwolennik”: Aby podziękować za wsparcie i wiarę w nas od samego początku, kłaniamy się naszej społeczności, we wszystkich edycjach. Rządź piłką w Rematch Edycji Elite, gdzie doskonałość spotyka się z ekskluzywnością. – 2 bilety ulepszenia przepustki kapitańskiej – Dwa razy więcej nagród, dwa razy więcej zdobyczy. – Buty treningowe Zakłócenie – Z każdym krokiem idź ku przyszłości. Kto powiedział, że popełnione błędy nie mogą być estetyczne? – Klatka heraldycznej rozszerzonej rzeczywistości – Ożyw każdy mecz tętniącym życiem heraldycznym pokazem, który docenia strzelone bramki. – Heraldyczna czapka – To coś więcej, niż czapka. To oznaka statusu, tożsamości i poświęcenia.