Przejdź na wersję Age of Wonders: Planetfall Deluxe Edition, która obejmuje podstawową grę i zawartość Deluxe Edition. W skład Deluxe Edition wchodzą: Cyfrowy Artbook Poznaj kolorową i pełną wyobraźni sztukę, która tchnęła życie w świat Age of Wonders: Planetfall. Oryginalna ścieżka dźwiękowa Zanurz się w fantastycznym świecie Planetfall dzięki oryginalnej ścieżce dźwiękowej z gry. Bravado Bundle Cosmetic Pack Nic nie podkreśla bardziej, że „Jesteśmy tu po to, by odbudować społeczeństwo na nasze podobieństwo” jak pierwszorzędna chusta. Spacerpunk Cosmetic Pack Twój styl nie wpisuje się w zasady upadłego galaktycznego społeczeństwa! Infested Worlds Scenario Planet Przetrwaj w świecie opanowanym przez obcą florę i faunę zdominowanym przez frakcje Kir’ko!" Stwórz swoje imperium wraz z jedną z sześciu unikalnych frakcji, począwszy od wojowniczej Awangardy, a skończywszy na dosiadających dinozaurów Amazonkach i cyborgów-zombie Zgromadzenia. Wykonuj misje każdej frakcji, korzystając z własnego sprytu, siły militarnej i dyplomacji, badając ruiny planety i napotykając innych ocalałych podczas odkrywania historii rozbitej cywilizacji. Walcz, buduj, negocjuj i technologicznie zmierzaj do utopii w rozbudowanej kampanii dla pojedynczego gracza, na losowych mapach do potyczek i w rozgrywce wieloosobowej przeciwko znajomym. Kluczowe cechy Taktyczna walka turowa w realiach sci-fi – Doskonal swoją strategię bojową w intensywnych turowych bitwach z dużą liczbą frakcji, konfigurowalnymi jednostkami i podatnym ma zniszczenie otoczeniem. Odkryj bogaty świat science-fiction – Jakie tajemnice wyjdą na jaw, gdy odkryjesz historię upadłego galaktycznego imperium? Odkryj losy Gwiezdnej Unii, przemierzając bujne krajobrazy, dzikie pustkowia i przerośnięte megamiasta. Spotkaj rywalizujące frakcje i odkryj dawno zapomniane technologie ukryte w opustoszałych miejscach. Budowa imperium galaktycznego – Pokieruj przyszłością swojej kolonii dzięki połączeniu postępu technologicznego z rozwojem społecznym. Stworzysz ekologiczny raj czy doskonały porządek wojskowy? Wiele ścieżek do zwycięstwa – Osiągnij swoje cele poprzez podbój, dyplomację lub technologie masowej zagłady. Mnogość trybów gry – Bogata kampania fabularna dla pojedynczego gracza wraz z losowym generowaniem map za każdym razem zapewnia niepowtarzalność rozgrywki. Wypróbuj nowe style gry w trybie potyczki i graj tak jak lubisz w trybie multiplayer – online, na zmianę oraz asynchronicznie!