Apocalipsis: The Tree of the Knowledge of Good and Evil
W Apocalipsis wcielasz się w postać Harry’ego, dla którego utrata ukochanej była końcem świata. Teraz musi on wyruszyć w podróż na dziwne, niegościnne I nawiedzone ziemie by ją odzyskać. W trakcie podróży spotka fantastyczne stworzenia, prostu z wizji artystów 15 I 16-wiecznych jak Hans Holbein czy Albrecht Dürer. W Apocalipsis statyczne obrazy z dawnych czasów ożywają I tworzą całkiem nowy świat inspirowany Apokalipsą Św. Jana I estetyką Danse Macabre – świat przepełniony grozą, śmiercią I chorobą. Ale nawet w tym mrocznym świecie jest miejsce na miłość… Apocalipsis jest też pierwszą grą, w której pojawia się popularna kapela black metalowa, Behemoth. Z muzyką Behemota ukrytą w gameplayu I Nergalem (liderem kapeli) jako narratorem, jest to jedyna w swoim rodzaju przygoda!