Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning FATE Edition
Słynne RPG powraca! Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning to owoc współpracy autora bestsellerów R. A. Salvatore’a, twórcy Spawna Todda McFarlane’a i głównego projektanta Elder Scrolls IV: Oblivion Kena Rolstona. Kompleksowa walka RPG, bogaty świat, niesamowita grafika i odnowiona rozgrywka zapewniają graczom intensywne przeżycia. --- Całkiem nowa zawartość, przedłużająca grę o ponad 5 godzin. Odwiedza cię Agarth, który wyjaśnia, że odrodzenie w Well of Souls spowodowało ogromne zakłócenia w tkaninie losu, Weave. Grozi jej rozkład, a ty stanowisz jego „epicentrum” czy też początek pierwszych nitek w strzępiącej się Weave.