Ring of Pain
Zagłębiaj się w losowo generowane kręgi podziemi, w których spotkania przychodzą do ciebie! Poznaj i zaplanuj swoje przejście. Pójdziesz po łup, czy zaskoczysz przyczajony koszmar? Kiedy ty zbierasz, walczysz i skradasz się, pierścień reaguje na twoje akcje. Graj tak szybko albo wolno jak chcesz w tym wymagającym turowym roguelike’u. Ale uważaj jak stąpasz – możesz wpaść w pułapkę albo gorzej... Zobacz skutki swoich decyzji, by skupić się na najważniejszym: wyborach! Stwory sygnalizują swoje akcje we wrogim świecie, gotowe wybuchnąć. Uciekniesz, czy znajdziesz sposób zwrócenia podziemi przeciwko nim samym? Kluczem do przetrwania jest pozycjonowanie. Pokonać cię można szybko... Obserwuj pierścień i planuj swe akcje. Ucz się, dostosuj lub przepadnij w walce. Za opłatą mimiki dadzą ci wybór. Wybierz, czego możesz użyć i stwórz kombinację wyposażenia ze zdolnościami pasywnymi. Może staniesz się szybki i zwinny, z bronią skąpaną w truciznie. A może będziesz brutalnym mocarzem, albo zrodzonym z ognia niszczycielem z talentem do wybuchów. Wykup sobie drogę do potęgi albo dostosuj się do tego, co znajdziesz w tych bezlitosnych głębiach. W głębi Pierścienia Bólu odkryjesz nowe ścieżki w nieznane. Miejsca z nowymi sprzymierzeńcami, potężnym łupem i zagadkową rymowaną wiedzą. Znajdź wytchnienie i zostaw w spokoju wyjący koszmar. Odważni mogą zostać wynagrodzeni za ryzyko... lub zmiażdżeni przez swoją ambicję. W ciemności stąpaj ostrożnie. Co było nieznane, jest groźne. Na starcie zawiera: - 16 podstawowych podziemi plus 2 rożne zakończenia do przetestowania finalnej wersji. - Tryb trudny do odblokowania dla lubiących ból. - Tryb Podziemi Dnia do odblokowania z ponad 40 zmieniającymi rozgrywkę modyfikatorami. - Ponad 25 podziemi specjalnych do zgłębienia, pełnych łupu i niezwykłych spotkań. - 4 różne scenerie z własnymi odmianami grozy. - Ponad 280 przedmiotów od odblokowania i łączenia w 15-miejscowym ekwipunku. - Ponad 50 stworów do poznania i dostosowania się. Część przyjazna, część wroga... - Elastyczna mechanika turowa, pozwalająca grać szybko lub strategicznie. - Tajemnicza, poetycka wiedza podana w lekkostrawnych rymowankach. - Surowy styl graficzny w stylu afantastycznym. - Urocze żabki. - Ból i męka.