Rogue Flight
„Doskonała oprawa oraz prezentacja, ekscytująca i szalona rozgrywka typu bullet-hell, wciągająca fabuła, ale też jedna z najlepszych ścieżek dźwiękowych w ostatnim czasie – nie sposób nie polecić Rogue Flight. W każdy aspekt wlano tutaj mnóstwo serca, zarówno dla samej produkcji, jak i kultowych serii stanowiących inspirację. Trudno jest mi sobie wyobrazić, żeby ktoś sięgnął po ten tytuł i się od niego odbił” 10/10 Try Hard Guides UWAGA: NOWY TRYB! Przedstawiamy nowy, nadchodzący tryb Caravan – dynamiczne, pełne akcji wyzwanie, inspirowane kultowym gatunkiem shoot 'em up! W tym nowym, porywającym trybie gracze rzucają się w wir walki na dwie minuty, ścierając się z falami przeciwników, aby zdobyć jak najlepszy wynik. Tryb Caravan zapewnia doskonałe połączenie adrenaliny, taktyki i regrywalności. Przygotuj się i poddaj swoje umiejętności próbie, śrubując rekordy w tym nowym, ekscytującym trybie. Rogue Flight to zapierająca dech w piersiach gra zręcznościowa o walce kosmicznej, inspirowana stylem prestiżowego anime z lat 80. i 90. Daj porwać się stylowej akcji zręcznościowej z ogromną liczbą ulepszeń statków kosmicznych, zróżnicowanymi trybami gry i wieloma ścieżkami narracji. Minęły 3 lata odkąd świat spłonął. Sprawcą tego wydarzenia był ARGUS – system międzygwiezdnych strażników, który otrzymał kontrolę nad Siłami Obrony Słonecznej. W tajnym ośrodku głęboko pod powierzchnią Ziemi niedobitki ludzkości przygotowują się do zuchwałego kontrataku. Zasiądź za sterami zaawansowanego myśliwca kosmicznego i staw czoła hordom wrogów podczas ostatniej, desperackiej próby zniszczenia potęgi ARGUS-a i przywrócenia pokoju w systemie Sol. >> Analogowy styl retro inspirowany estetyką wideo z lat 80. i 90. oraz złotym wiekiem prestiżowego anime. >> Stylowa, szybka akcja zręcznościowa rozgrywająca się na 9 unikalnych poziomach obejmujących system Sol . >> Wykonuj niesamowite powietrzne akrobacje i korzystaj z oszałamiającego róznorodnością arsenału broni. >> Poznaj ścieżkę narracyjną o wielu rozgałęzieniach i rozmaitych zakończeniach. >> Wybieraj pomiędzy klasycznym trybem zręcznościowym a czekającym na odblokowanie trybem roguelite, który oferuje większe wyzwania i jeszcze większe nagrody. >> Spersonalizuj swoją maszynę za pomocą ponad 100 barw do odblokowania oraz 24 odznak w wielu kombinacjach kolorystycznych i stylistycznych. >> Dostosuj swoje wyposażenie, korzystając z ponad 40 projektów do odblokowania i 40 broni z różnych klas do odblokowania i z możliwością ulepszania. >> Zawiera oryginalną ścieżkę dźwiękową z udziałem znanego duetu twórców dźwięku do gier wideo Fat Bard. Dodatkowa muzyka autorstwa Rinn i oryginalny motyw wprowadzający w oszałamiającym wykonaniu wokalistki J-Pop, Itoki Hana. >> Dodatki i inne atrakcje do odblokowania. >> Zróżnicowane poziomy trudności dla graczy każdego typu.