Song of Horror
Znany pisarz Sebastian P. Husher zaginął wraz z całą rodziną. Zaniepokojony nieobecnością pisarza, jego wydawca wysłał swojego asystenta do Husherów. Ale asystent nie wrócił... Te zaginięcia są katalizatorem przerażającego wydarzenia: jak się wydaje, odpowiedzialna za nie jest bezimienna i mroczna istota znana jako Byt. NIEPOWSTRZYMANE STWORZENIE Song of Horror to dynamiczny horror: przeciwnikiem jest paranormalne stworzenie znane jako Byt. Bytem steruje zaawansowana SI (sztuczna inteligencja), która dostosowuje się do twoich działań i wyborów. Poznaj nieokrzesany strach. Nieziemskie stworzenie reaguje na twój styl gry i dopada cię na nieoczekiwane sposoby. Każdy gracz otrzyma grę dostosowaną do siebie. Napięcie powstaje naturalnie, a nie na podstawie scenariusza. 13 POSTACI DO WYBORU Jako gracz doświadczysz tej opowieści oczami różnych postaci. Każda z nich ma swój własny związek z opowieścią. Każda postać jest inna i wnosi do dochodzenia swój własny punkt widzenia, a zatem interpretuje wskazówki i przedmioty inaczej. Ich działania i wybory ukształtują świat: niektóre lepiej znają konkretne aspekty opowieści; inne skuteczniej zwalczają paranormalne istoty. Każda postać może zginąć, jeśli dopadnie ją Byt - a śmierć jest nieodwracalna. Jeśli postać zginie, musisz kontynuować opowieść oczami innej i dokończyć dochodzenie, aby te śmierci nie były na darmo. ODKRYWAJ PRZERAŻAJĄCE MIEJSCA Tajemniczy sklep z antykami, zapomniane opactwo, opuszczony szpital psychiatryczny... Każde miejsce w Song of Horror jest zainspirowane klasyką gatunku. Odkrywaj i badaj nawiedzone miejsca i zbieraj wskazówki i przedmioty, które pozwolą ci rozwiązać trudne zagadki. Zmierz się ze straszliwie napiętą atmosferą.