Miniland Adventure
Miniland Adventure to gra, w której możesz robić wszystko, co chcesz! Oczywiście od czasu do czasu będziesz musiał coś zjeść, ale poza tym nie ma żadnych ograniczeń! Zaczynasz od małego skrawka ziemi, który z czasem możesz samodzielnie rozbudowywać za pomocą kafelków biomu, które otrzymujesz każdego dnia. W krótkim czasie znajdziesz się w dużym i ładnym domu z farmą obok, wytwarzając nowe narzędzia i eksplorując jaskinie. TWORZENIE ŚWIATA Codziennie otrzymujesz kilka kafelków biomów, które możesz umieścić gdziekolwiek chcesz! W grze dostępnych jest wiele biomów, w tym: różne lasy, pustynia, łąka, śnieżna kraina, sawanna, wyżyny i wiele innych! ZBIERANIE ZASOBÓW I RZEMIOSŁO Możesz zbierać mnóstwo zasobów, ścinając drzewa, wydobywając metale, łupiąc moby, a także wytwarzając mnóstwo innych przedmiotów! WYDOBYWANIE I TWORZENIE NOWYCH NARZĘDZI Zejdź do podziemi, aby eksplorować mroczne jaskinie i wydobywać cenne materiały! Z lepszymi materiałami przychodzą lepsze narzędzia; topory, kilofy, miecze, proca, pędzel i wiele więcej! BUDOWANIE I DEKOROWANIE Dzięki różnym rodzajom drewna do tworzenia podłóg, ścian, ogrodzeń i różnych dekoracji możesz zbudować swój wymarzony dom i jego otoczenie. HODOWLA Czy kiedykolwiek uprawiałeś brokuły, szparagi lub rzodkiewki? A może hodowałeś alpaki, strusie lub goniłeś szopy? Niezależnie od tego, czy to robiłeś, czy nie, możesz w Miniland Adventure! WALKA Z POTWORAMI Ciemność przynosi potwory. Czy będziesz w stanie z nimi walczyć, czy po prostu będziesz walczył o swoje życie? HANDEL Z GOBLINAMI Znajdziesz bezbronne gobliny na całym świecie, czy zbudujesz dla nich domy, aby uzyskać dostęp do dochodowych transakcji z unikalnymi przedmiotami?