Praey for the Gods
Praey for the Gods jest grą przygodową w której zmierzysz się z coraz to potężniejszymi bossami. Jako samotny bohater wysłany na krawędź umierającego, skutego lodem świata musisz odkryć tajemnicę wiecznej zimy. Przybywasz ubrany tylko w to co masz na sobie, musisz przetrwać czyhające na Ciebie ogromne niebezpieczeństwa. Aby przywrócić równowagę i zawrócić kraj znad krawędzi zagłady, będziesz stawiany przed pytaniami na które nawet bóg nie zna odpowiedzi. Coraz potężniejsze bestie ------------------------------- Wykorzystaj najmniejsze szanse, aby wspiąć się na szczyt i pokonać potężne bestie związane z tą ziemią. Wspinaj się, szybuj, pływaj ------------------------------- Możesz wspinać się na wszystko co jest w zasięgu Twoich rąk, począwszy od ruin i gór, skończywszy na ogromnych bestiach zamieszkujących tę krainę. Wspinaj się na szczyty gór i szybuj ponad krainą w miejsca inaczej niedostępne. Pływaj w lodowatej wodzie, aby odkrywać ukryte miejsca ze skarbami i tajemnicami, ale nie pozostawaj w wodzie zbyt długo, aby to nie było Twoje ostatnie zanurzenie. Badaj, Twórz i Przetrwaj ------------------------------- Przybywasz na zamarzniętą wyspę ubrany tylko w to, co masz na grzbiecie - od Ciebie zależy czy przetrwasz. Rozpalaj ogień, poluj aby zdobyć pożywienie, i znajduj wyposażenie, którego będziesz potrzebować w czasie tej wiecznej zimy. Przyroda nie jest jedynym niebezpieczeństwem, więc twórz bronie, pokonuj słabszych przeciwników aby zdobyć lepszą zbroję i ryzykuj w czasie odkrywania sekretów zapomnianych jaskiń. Triumfując w czasie tych prób, przygotowuj się na szanse, które są przed Tobą. Twórz Swoją Ścieżkę ------------------------------- Praey for the Gods jest nieliniową grą w której wybierasz z kim i jak chcesz walczyć. Możesz podchodzić do walk z wielkimi bestiami w dowolnej kolejności, co pozwala na stworzenie Twojej własnej drogi. Rozwikłaj tejemnicę ------------------------------- Dlaczego zima nie odeszła? Dlaczego nikt nie wrócił? Pozostawione, tajemnicze obrazy nawiązują do historii, którą kiedyś uważano za zapomnianą. Aby przywrócić równowagę, staniesz przed pytaniami, na które nawet bogowie nie znają odpowiedzi. Piękny, mroźny świat ------------------------------- Poznawaj krainę niekończącej się zimy, ośnieżonych szczytów i ścielącej się mgły. Pozostałości starożytnej cywilizacji leżą przed Tobą, ale nie pozwól aby podziw zmienił się w nieostrożność - burze śnieżne mogą pojawić się w każdej chwili i pogrzebać Cię w zamieci. Na szczęście, jeśli się zgubisz, zawsze możesz wrócić po swoich śladach.