Mixx Island: Remix Plus
Weź udział w serii epickich bitew z potężnymi bossami. Odblokuj nowe umiejętności i ulepszenia, aby stać się najlepszym wojownikiem. Unikaj wiązek laserowych i eksplozji i upewnij się, że jesteś ostatnim stojącym. Dzięki żywej grafice, pulsującej ścieżce dźwiękowej i intuicyjnemu sterowaniu, Mixx Island Remix to gra, którą łatwo pobrać, ale trudno odłożyć. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym graczem, czy nowicjuszem w świecie gier side-scrolling, znajdziesz wiele do pokochania w tej ekscytującej przygodzie.