Yooka-Laylee and the Impossible Lair
Yooka en Laylee keren terug voor een hybride platformavontuur Yooka en Laylee zijn terug in een gloednieuw platformavontuur van Playtonic Games! Hun aartsvijand Capital B heeft niets goeds in de zin, dus het vriendenduo moet wederom in actie komen om de boel te redden. Onze helden gaan Capital B te lijf in zijn 'onmogelijke' hol om zijn snode plan, een compleet bijenrijk tot slaaf maken middels een 'collectief brein', te voorkomen. Het ziet er ongunstig uit voor ze, maar met behulp van koningin Phoebee en haar koninklijke bijtaljon maken Yooka en Laylee wellicht een kans! 2,5D-platformspel! Elk level heeft prachtige, rijke beelden vol diepgang en detail. Yooka, Laylee en een hele reeks kleurrijke personages (goed en slecht) worden weergegeven in verbluffende 2,5D 3D-bovenwereld! De bovenwereld is niet alleen een centraal punt om van level naar level te springen, maar biedt een complete, afzonderlijke speelervaring! Verken en ontgrendel meer 2D-levels door doelen en puzzels te voltooien, de bijen van het koninklijke bijtaljon te redden en verzamelbare voorwerpen te vinden. Alternatieve levelvormen! Denk je dat je een level snapt? Probeer de alternatieve vorm! Creëer nieuwe landschappen met schakelaars in de bovenwereld. Sluit stroom aan, dompel ze onder in water, bevries ze of keer ze letterlijk ondersteboven voor radicaal andere uitdagingen! Overwin het onmogelijke hol! Spelers kunnen altijd het onmogelijke hol van Capital B aanvallen, maar dat kan een te grote uitdaging zijn zonder het koninklijke bijtaljon. Bevrijd ze door levels te voltooien, zodat ze je verdediging komen versterken wanneer je de geniepige vallen van Capital B trotseert!