Construction Simulator 2 US - Console Edition
De mobiele hit Construction Simulator 2 is nu beschikbaar voor Xbox One! Ervaar een van de meest uitgebreide bouwsimulatoren voor mobiele apparaten, geoptimaliseerd voor je console. In Construction Simulator 2 US – Console Edition werk je in je eigen bouwbedrijf en neem je plaats achter het stuur van 40 originele gelicenseerde bouwmachines van de fabrikanten Caterpillar, Liebherr, Palfinger, Bell, STILL, ATLAS, Mack Trucks, MEILLER Kipper en Kenworth. Graaf naar hartenlust in dit vervolg op het populaire Construction Simulator 2014, bedien immense kranen, laad bouwmaterialen in, stort beton en asfalteer de straten in het stadje Westside Plains. In Construction Simulator 2 US – Console Edition ga je naar de Verenigde Staten, herstel je de wegen daar en voer je allerlei andere projecten uit met bouwmachines. Breid uit naar nieuwe gebieden, vergroot je voertuigpark en waag je aan meer dan 60 meeslepende en uitdagende bouwopdrachten. DE MOBIEL HIT - NU OP JE XBOX ONE De mobiele hit Construction Simulator 2 is nu beschikbaar voor je Xbox One! Gebruik de Xbox One draadloze controller, verdien achievements en verken Westside Plain op ongeëvenaarde wijze dankzij de voor de Xbox One geoptimaliseerde graphics. UITGEBREID WAGENPARK MET MEER DAN 40 VOERTUIGEN EN MACHINES Originele gelicenseerde voertuigen en machines van Caterpillar, Liebherr, Palfinger, Bell Equipment, STILL, ATLAS, Mack Trucks, MEILLER Kipper en Kenworth. Bestuur de D8T bulldozer, de 430F2 graafmachine of 745C kiepwagen van CAT, de PK 27002 SH laadkraan van Palfinger, de 81K torenkraan en LTM 1300 mobiele kraan van Liebherr, de L310 wiellader van ATLAS, de B45E kiepwagen van Bell Equipment en de T880 van Kenworth. MEER DAN 60 VERSCHILLENDE BOUWPROJECTEN Verken Westside Plains en waag je aan meer dan 60 meeslepende en uitdagende bouwopdrachten, zoals het repareren van vervallen wegen, de wederopbouw van een spoorbrug, klein tuinwerk, het bouwen van nieuwe huizen en industriële loodsen, het vervoeren van goederen en machines, het bouwen van nieuwe appartementen, het repareren van kanalen en veel meer. JE EIGEN BOUWBEDRIJF Zodra je je eigen bedrijf begonnen bent, kun je nieuwe gebieden in Westside Plains verkennen en steeds grotere en meer winstgevende bouwopdrachten aannemen in de open wereld van Construction Simulator 2 US – Console Edition. INCLUSIEF WEGENBOUW EN HERSTELWERKZAAMHEDEN In Construction Simulator 2 US – Console Edition kun je voor het eerst op een console wegen aanleggen en in slechte staat verkerende wegen repareren. Ervaar het spel vanuit een nieuw perspectief met de specialistische machines van Caterpillar en geniet van een nog meer gevarieerde werkdag op de bouwplaats.