Age of Empires III: Definitive Edition - Mexico Civilization
Deze content voegt voor het eerst Mexico toe als speelbare beschaving in Age of Empires III: Definitive Edition. De uitbreiding Mexico voegt een grote verzameling nieuwe content toe, waaronder: twee nieuwe Explorers, een uniek Revolution-mechanisme, 8 eenheden, 2 gebouwen, een nieuwe Home City met specifieke Shipment-kaarten voor Mexico, plus het nieuwe historische gevecht 'Grito de Dolores'. Daarnaast wordt er een nieuw Age Up-systeem toegevoegd voor Mexico. Je kunt de beschaving verbeteren door te kiezen uit verschillende staten, die elk speciale Shipment-kaarten en bonussen bevatten voor verschillende speelstijlen. Het historische gevecht 'Grito de Dolores' - Toen de Spaanse elite als gevolg van de Bourbonhervormingen meer macht kreeg en de kerk minder, ontstond er onrust onder de Mexicaanse bevolking op het platteland. Nadat Napoleon Bonaparte Spanje had veroverd, waren de woorden van een katholieke priester genoeg om een revolutie te ontketenen. BONUS: Als je zowel de beschaving Mexico als United States bezit, wordt het historische gevecht 'The Battle of Queenston Heights' ontgrendeld.