Yakuza Kiwami
Yakuza, de eerste titel in SEGA's veelgeprezen actieserie, krijgt met Yakuza Kiwami een extreme remake. Om zijn vriend te helpen bekent Kazuma Kiryu een misdaad die hij niet heeft gepleegd. Hij verdwijnt 10 jaar achter de tralies. Als Kiryu vrijkomt, is hij verstoten door zijn Yakuza-familie en staat hij alleen in een wereld die hij niet meer herkent. De situatie verslechtert wanneer 10 miljard yen verdwijnt uit de kluis van de Tojo-clan, Kiryu's voormalige Yakuza-familie, wat leidt tot een regelrechte oorlog in de rosse buurt van Kamurocho. Samen met het mysterieuze meisje Haruka moet Kiryu vechten om te overleven en te midden van alle chaos de verborgen waarheid achterhalen.