The Eternal Cylinder
"Je bent geboren op een gevaarlijke planeet. Surrealistische en fantastische omgevingen, wemelend van onbeschrijfelijke exotische wezens. Deze angstaanjagende en ontzagwekkende wereld is wonderlijk en mysterieus maar ook gevaarlijk. Maar welke gevaren er ook zijn, ze verbleken bij de grootste bedreiging van deze wereld: de Cilinder. Deze reusachtige, oude rollende structuur verplettert alles op zijn pad. Maar waar komt hij vandaan? En hoe kan hij gestopt worden? Jij bent maar een klein wezentje, een Trebhum. Je bent misschien niet de snelste of de sterkste, maar je hebt wel de krachtigste vaardigheid van allemaal: aanpassing. Trebhum kunnen muteren en nieuwe fysieke eigenschappen en vaardigheden ontwikkelen, wat ze kan helpen zich tegen roofdieren te verdedigen en door deze gevaarlijke wereld te navigeren; wat je aan omvang mist, zul je moeten goedmaken met improvisatie en vindingrijkheid. Zet je dus maar schrap, kleine Trebhum. Verzamel je familie voor de gevaarlijke reis die voor je ligt en red je wereld van The Eternal Cylinder."