Super Party Sports: Football
Laad je voetbal op, bereken de kracht en schiet alle rivalen die in de weg staan omver! Eigenschappen: ✔ Verpletterende puzzelactie met fysica! ✔ 100 levels met tactische actie! ✔ Kies je favoriete team uit verschillende naties! ✔ Verzamel machtige power-ups! ✔ Rio Samba-partygeluiden! Speel over, schiet en vernietig je tegenstanders in briljante gevechten op het veld. Plan effectieve passes, schakel zware rouwdouwers uit en vermorzel de keeper om de wedstrijd te winnen! ‘Super Party Sports: Football’ is een puzzelspel met fysica, boordevol actie en sensatie. Los lastige raadsels op, vecht tegen verschillende soorten vijanden en maak een doelpunt. Ga de uitdaging aan met spelers uit verschillende competities en FC's. Kies je favoriete elftal om je eigen bekerfinale van 2014 te spelen.