RollerCoaster Tycoon 3 Complete Edition
Jouw park. Jouw manier RollerCoaster Tycoon 3 geeft je de middelen en vrijheid om het pretpark van je dromen te bouwen, wat je ook maar wilt maken. Manage als een magnaat en baan je een weg naar de top Beheer de parkfinanciën, winkels, services en personeel om te slagen in tientallen scenario's. Word een ware magnaat en begin je veelbelovende nieuwe carrière, of maak je ideale park zonder geldzorgen in de zandbakmode. Stel je gasten tevreden en zorg dat je park soepel loopt om te slagen. Beleef 'Dolle Waterpret!’ en word helemaal 'Wild!' Deze complete editie bevat alle content uit de uitbreidingen Dolle Waterpret! en Wild! Geniet van een extra uitdaging en maak en beheer spetterende waterparken en spectaculaire dierenverblijven. Ga in de attracties Ervaar je creaties met RollerCoaster Tycoon 3's beroemde coastercam. Boordevol content Je kunt je levendige park vullen met meer dan 300 achtbanen en attracties, 500 decorstukken, 60 winkels en services en 20 dieren om te fokken en verzorgen. Personages-ontwerper Maak je eigen bezoekers en beleef je creaties door hun ogen. MixMaster Verbluf je bezoekers met aangepaste laser- en vuurwerkshows die verrassen en verbijsteren.