Werewolf: The Apocalypse - Earthblood Champion of Gaia
De editie Champion of Gaia bevat: - De standaardeditie van de game - Drie outfits voor Cahal - Vier exclusieve vachten voor de wolf en weerwolf - Een natuurgeest die je helpt in de strijd - Een unieke 'finishing move' Jij bent Cahal, een machtige Garou die vrijwillig in ballingschap is gegaan nadat hij de controle over zijn verwoestende woede was verloren. Op zijn zoektocht naar verlossing en bloed speelt Cahal een cruciale rol in de grote oorlog tussen de Garous en Endron, een machtige oliemaatschappij die werkt voor de Wyrm, die hard bezig is de planeet te vernietigen. Hij kan veranderen in een wolf en een Crinos, een reusachtig, bloeddorstig beest. Elke vorm heeft zijn voordelen: de wolf kan ongezien rondsluipen, Cahal kan als mens interacties aangaan met andere mensen en de weerwolf kan zijn woede ontketenen om vijanden te verscheuren.