The World Warrior
Beheers de Hadoken en verover de donkere Hado met dit door Capcom goedgekeurde skinpakket van 57Digital! Selecteer je personage uit 35 klassieke wereldstrijders en vechters zoals Ryu, Ken, Chun-Li en meer.