Zombie Army 4: Wrapping Paper Weapon Skins
Geef de ondode hordes het geschenk van vernietiging! Geef je wapens een look van inpakpapier met deze wapen-skins*. *Skins zijn van toepassing op alle wapens in het basisspel en zijn niet compatibel met DLC-wapens.