Zombie Army 4: Wehrmacht P08 Pistol Bundle
Het is tijd om een nieuwe betekenis te geven aan ‘richten en schieten!’. Een van de meest nauwkeurige wapens ooit gemaakt, dit semi-automatische pistool heeft niet voor niets een afschrikwekkende reputatie! Het is tijd om de ondode hordes precies te laten zien waarom ze doodsbang moeten zijn – richt op het hoofd! Deze wapenbundel bevat: - Het Wehrmacht P08-pistool - 2 amuletten (adelaar & kruis, Sagamartha-reliek) - 2 op maat gemaakte wapen-skins (geornamenteerd, roestig).