Zombie Army 4: Undead Airman Character
Toen Plan Z van start ging, herrezen miljoenen soldaten uit de dood. Maar niet iedereen kwam als hersenloos monster terug! Hector crashte in de Alpen tijdens de Dode Oorlog, maar dood zijn gaat hem er niet van weerhouden zijn plicht als heer te vervullen! Pas alleen wel op voor dat propellerblad dat uit zijn borst steekt.