Zombie Army 4: Shotgun Pistol Bundle
Fenomenale vuurkracht in een pistool? Reken er maar op! Door een dubbelloops jachtgeweer te combineren met een pistoolgreep, is deze gesmokkelde blaster enorm krachtig! Maak je niet teveel zorgen over richten – met een ontploffingsradius als deze in de palm van je hand, is vernietiging gegarandeerd! Deze wapenbundel bevat: - Het shotgun-pistool - 2 amuletten (geornamenteerde shotgun-shell, Rogue Trooper) - 2 op maat gemaakte wapen-skins (speelgoed, geornamenteerd).