Zombie Army 4: Paratrooper Zombie Character
Het is tijd om binnen te vallen en de hel los te laten breken! Toen kapitein Hector Jennings in de sneeuw van de Alpen neerstortte, liet hij meer achter dan zijn leven. Met de uitrusting van een paratroeper dat hij nog uit het wrak van zijn vliegtuig heeft kunnen pakken, staat de ondode piloot klaar om in stijl te doden en de ondoden uit elkaar te scheuren die hem in de eerste plaats zijn sterfelijkheid hebben ontnomen!