Zombie Army 4: Mortar Shotgun Bundle
Dat is nog eens een kleine maar fijne raket! De Chevalier-mortier is een M1-mortier die is omgebouwd tot shotgun. Met zijn ongelooflijke stopkracht en explosieve finale worden de doden niet gewoon tegengehouden, maar uit elkaar gereten! Deze wapenbundel bevat: - Chevalier-mortiershotgun - 2 amuletten (easter egg + zombie-konijnenpootje) - 2 speciale wapenskins (zombieachtig, slangenleer).