Zombie Army 4: Mission 8 - Abaddon Asylum
Laat alle hoop varen, ieder die het sanatorium betreedt! De sluwe baron Umbra blijkt een occult meesterbrein te zijn en verstopt zich in een zwaar versterkt sektegebied! De enige manier naar binnen is door de catacomben, geleid door een overlevende die alleen bekendstaat als de 'engel'. Kan het verzet het sanatorium bereiken, en de baron en zijn kwade plannen tegenhouden? Of krijgen de catacomben er alleen een paar lijken bij? Abaddon Asylum is de tweede missie van Return To Hell, een angstaanjagende driedelige Zombie Army 4: Dead War-campagne! Verken een doodenge nieuwe locatie in deze missie voor 1-4 spelers, compleet met griezelige vijanden, verzamelvoorwerpen en meer! Je mag dan een vervloekt gebouw hebben overleefd, maar daar hebben de ondoden geen boodschap aan!