Zombie Army 4: MAB 38 SMG Bundle
Ontworpen voor het koninklijke Italiaanse leger, en populair bij elite-eenheden vanwege zijn hoogwaardige bouwkwaliteit, werd de MAB 38 een van de meest effectieve vuurwapens van de Tweede Wereldoorlog. Het perfecte zware gereedschap om je een weg door de hordes te knallen! Deze wapenbundel bevat: - Het MAB 38-machinepistool - 2 talismannen (Romeinse fasces + Romeinse centurion-helm) - 2 speciale wapenskins (Strange Brigade ‘Royce’ + Italiaanse camo)