Zombie Army 4: M1934 Pistol Bundle
Klein, sterk en klaar voor het slechte werk: de M1934 is een compact semi-automatisch pistool waarvan je vijanden zich zullen afvragen waar je het verborgen hield! Dit pistool werd ontworpen voor het Italiaanse leger en is gemaakt om eeuwig mee te gaan. Dat verklaart waarom het de zombie-apocalyps heeft overleefd! Deze wapenbundel bevat: - Het pistool M1934 - 2 talismans (undercoverdolk, ijzeren arend) - 2 speciale wapenskins (Strange Brigade, nagelpistool)