Zombie Army 4: Lone Wolf Jun Outfit
Als je wilt dat iets goed wordt gedaan – doe het dan alleen. Gekleed voor beweeglijkheid en verdediging tijdens je runs als lone wolf, laat Jun niets de vernietiging van ondoden in de weg staan!