Zombie Army 4: French Resistance Fighter Character
Vive la résistance! Marie, een overlevende die haar familie heeft verloren aan de nazi-plaag, weet dat de echte horror van de Tweede Wereldoorlog al lang was begonnen voordat de ondoden opdoken. Als een van Frankrijks meest gevreesde guerrillastrijders sloot ze zich uiteindelijk aan bij het team dat een einde maakte aan Hitlers gruwelijke Plan Z en bleef ze vechten om Europa van de ondode dreiging te bevrijden!