Zombie Army 4: Desert Rat Shola Outfit
Shola draagt kaki shorts en zandkleurige uitrusting, geïnspireerd door verschillende Britse divisies, waaronder de Desert Rats, beroemd om hun rol in de Noord-Afrikaanse campagne. Het lijkt misschien een formule voor een geschaafde knie, maar de korte broek en opgerolde mouwen zijn perfect voor het helse klimaat ... Dit pakket bevat: - Shola Desert Rat-outfit - 3 hoeden voor Shola (Desert Rat-pet, Desert Rat-beanie + Desert Rat-sjaal)