Zombie Army 4: Carbon Weapon Skins
Ja, ze komen in het zwart! Geef je wapens een carbon look met deze wapen-skins*. *Skins zijn van toepassing op alle wapens in het basisspel en zijn niet compatibel met DLC-wapens.