Zombie Army 4: American Sea Captain Character
Tijd voor zeeën van chaos! Josiah, een ondeugende zeeman, was van onschatbare waarde voor het Verzet toen hij veldtroepen inzette op gewaagde overvallen aan de overkant van de Middellandse Zee. Nu draagt hij zijn steentje bij in de zombieslachtbrigades van Italië!