Yakuza 5 Remastered
Geniet van het vijfde hoofdstuk van de Kazuma Kiryu-saga in 1080p en 60fps. In december 2012 liet Kazuma Kiryu zijn verleden als 'legendarische yakuza' en zijn woonplaats in Okinawa achter zich. Tegenwoordig brengt hij zijn dagen door als taxichauffeur in de rosse buurt Fukuoka, terwijl hij zijn ware identiteit verbergt. Allemaal om de 'droom' van een belangrijk iemand te vervullen. Er begint echter een verontrustende sfeer in de ogenschijnlijk evenwichtige samenleving van de Kanto- en Kansai-yakuza te ontstaan, wat leidt tot een complot om alle yakuza-organisaties in Japan in een oorlog te betrekken. Om de 'dromen' van zijn geliefde te beschermen, komt Kiryu wederom in de maalstroom van de strijd terecht. Dit is het verhaal van vier mannen en een jonge vrouw die hun 'dromen' najagen in vijf grote steden in Japan, gepresenteerd op een voor de serie tot nu toe ongekend grote schaal. Voltooi de reis van de Draak van Dojima.